tisdag 1 juli 2008

Mmmmm...?

Jag har varit ytterst upptagen de senaste veckorna. Visserligen har semestern börjat men det har varit och är fortfarande Bear-festival på Discovery Channel. Varje kväll visar de ett avsnitt av Ultimate Survival så mina dagar går åt till att ladda inför detta. Nätterna används sedan till att smälta det jag sett.

Det oroar mig lite att jag finner Bear så attraktiv eftersom han egentligen är lite äcklig. Med tanke på alla snuskiga saker han har haft i sin mun borde man kanske inte vilja hamna i närkamp med honom. Rått kött, levande spindlar, insekter, urin, elefantbajsvätska. I princip det som hamnar längst upp på en normal människas saker-jag-aldrig-skulle-ta-i-min-mun-lista. Men när han gör det känns det nästan lite manligt på något sätt. Nåja. Ikväll ser jag fram emot att se honom överleva i Mexiko.

Jag drar förresten iväg på en liten semester nu. Lite olika platser i England blir det så jag har gissningsvis mer regn att se fram emot. Förhoppningsvis kommer jag att komma hem marinerad i inspiration till att skriva blogginlägg men man vet inte…

Inga kommentarer: