torsdag 3 april 2008

En snabbis

Tänkte bara titta in för att säga att jag fortfarande är vid god hälsa även om min frånvaro antyder annat. Har helt enkelt snuskigt mycket att göra på jobbet så när jag kommer hem orkar jag inte sätta mig vid datorn igen. Men kanske, kanske kommer jag att ha en liten lucka i helgen och då kommer jag förbi och läser om era senaste eskapader.

Ska förresten belöna mig med att åka och titta på Henrik Schyfferts föreställning "The 90s - ett försvarstal" imorgon. Jag hyser stora förhoppningar om en angenäm kväll.

2 kommentarer:

Miss Millionairess sa...

Ahhhh - Henrik!! Definitivt en av de grejer jag saknar fran Sverige - vackra man med humor! Har ar alla dom roliga loja, med eventuellt undantag av Eddie Izzard.

Snart rikare student sa...

Kolla på Ciao också när du har tid - jag borde ha tjänat ihop en del pengar åt dig genom att registrera mig genom länken här på bloggen. :-) (och läser du mina recensioner tjänar du ju ännu mer...*nudge nudge* Mitt användarnamn är paprique)