lördag 10 maj 2008

Avanzaångest

Avanza verkar ha gått in för att ge mig dåligt samvete eller nåt för jag får minst ett mail om dagen från dom och varje gång påminns jag om att jag inte har fört över några pengar till min depå. Usch. Ska ta tag i det nån dag framöver. Kanske. Om jag inte har något viktigare att göra. Kanske kommer det att kännas mindre jobbigt om några månader när jag har betalat av lite olika lån och grejer och därför bör kunna spara runt 6000 i månaden (egentligen mer men jag vill ha lite kul också). Då kommer det inte att vara lika ångestframkallande att föra över några tusen då och då till min depå gissar jag. Förhoppningsvis.

På tal om att spara pengar (ehum) så börjar det bli dags att investera i en ny spelkonsol. Rent instinktivt vill jag ha en PS3 för jag gillar Playstation men det kanske finns någon som är bättre? Tips mottages tacksamt.

3 kommentarer:

Gustav sa...

Mmm, jag vill också åka omkring i Liberty City och köra över barnvagnar, döda poliser och plocka upp prostituerade. Det är orättvist att en snart 30-årig kvinna får en konsol före mig.

Poor me sa...

Just plocka upp prostituerade är ju något av en favorithobby måste jag säga. Fast jag har aldrig spelat Grand Theft Auto som jag gissar att du pratar om. Jag klarar inte av att döda människor. Spelar istället spel där man dödar varelser, ev med människoliknande utseende.

Du kommer ju att spara massor med pengar nästa gång du får influensa så lägg dom på lite spel. Då har jag även något roligt att göra mellan baddningarna.

Bryggarn' sa...

Jag köpte mig ett Wii. Spelkänslan är helt oslagbar enligt mig.
Jag är dock inte en sådan som sitter och spelar varken GTA eller WOW (längre) utan jag spelar bara för att spela tillsammans med andra hemma eller för att träna.