söndag 16 mars 2008

En psykopat om dagen...

När ska jag lära mig att inte gå och se filmer som har hyllats av kritikerna? No Country for Old Men är ju sannerligen inte en orgie i snabba replikskiften och slutet kom som ett ”Ehhh…jaha?”. Men jag antar att jag i rättvisans namn måste säga att den bitvis var riktigt spännande, och jag har alltid haft en soft spot för psykopatiska seriemördare så den biten var jag nöjd med.

Jag håller på att fila lite på en plan för min ekonomi men jag återkommer med den senare. Just nu måste jag undersöka varför det luktar citrus i ena änden av min soffa.

3 kommentarer:

Bryggarn' sa...

Borta och saknad i 14 dagar och inte ens en förklaring till vart du har varit?!?
Nåja, välkommen tillbaka iaf! ;-)

Poor me sa...

Förlåt Markus! Jag sa ingenting för att jag inte har gjort något spännande. Jobbat, ätit, sovit samt försökt att rädda min stackars dator som snart kommer att dra sin sista suck. Men jag lovar att bättra mig. Jag skäms faktiskt lite för att jag är en så oregelbunden bloggare. :(

Miss Millionairess sa...

Psykopatiska seriemordare ar ju alltid bra det kan jag halla med om - ett kannetecken pa varje bra film aven om no country for old men lockar mig direkt.