måndag 18 februari 2008

Guess who's back, back again...

Då var man tillbaka igen. Om någon mot förmodan undrar var jag har varit kan jag meddela att jag tog ut några semesterdagar förra veckan och åkte iväg för att hälsa på ett par vänner. Det var väldigt trevligt men nu är jag tillbaka i vardagslunken igen.

Och jag måste erkänna att jag har fuskat lite med min utmaning. Med betoning på lite. Eller på fuskat, beroende på hur man ser det… Jag har i alla fall har sovit till sju ett par mornar men jag fick nästan tvinga mig till det – bor man hemma hos någon annan måste man ligga lite lågt på mornarna har jag lärt mig. The Hard Way. Nu när jag är tillbaka på jobbet så är jag uppe senast klockan sex igen. Det är faktiskt ganska enkelt nu och eftersom jag har fått rutin på det kommer jag inte nödvändigtvis posta några inlägg då. Innan behövde jag det för att tvinga mig själva att stiga upp men nu funkar det ändå.

Inga kommentarer: