lördag 9 februari 2008

I väntan på Lynley

Idag var jag ute och gick en långpromenad och lyckades bli ganska varm och svettig. Innan jag gick hem stannade jag till på affären för att handla lite kyckling till middagen. Jag kom ut därifrån med mjölk, en flaska fun light, apelsinjuice samt 1,5 liter var av loka och pepsi max. Det händer alltid när jag går och handlar törstig så egentligen borde jag lära mig av mina misstag. Jag dricker ju inte ens mjölk. Eller apelsinjuice. Men det ser så gott ut på hyllan. Jag skulle nog spara en del pengar om jag inte gick och handlade när jag var törstig. Eller hungrig för den delen, men det klarade jag mig undan idag – jag nöjde mig med kyckling.

När jag hade packat ner mina saker i en kasse vände jag mig lite hastigt om och råkade köra armbågen rakt i huvudet på ett halvstort barn. Hårt. Så går det om man står för nära mig.

Inga kommentarer: