tisdag 5 februari 2008

Yummy

Igår kände jag mig lite småbitter under dagen på jobbet. Inte bara för att jag var trött utan även för att jag fick veta att jag skulle arbeta övertid, vilket jag förvisso hade godkänt en gång i tiden men eftersom mitt minne är ganska dåligt kom det som en inte helt jätteglad överraskning. Dessutom kollade jag för första gången någonsin på mina fonder och de hade gått ner! Bastards! Visserligen handlade det inte om några jättesummor (en och femti för att vara exakt…) men det är faktiskt meningen att de ska gå upp lite i början så man tycker att det är kul. Hmpf!

Så jag gjorde det jag alltid gör när jag känner mig arg på jobbet. Gick till cafeterian och läste på menyn. De säljer nämligen köttbaguetter. Det tycker jag är roligt.

2 kommentarer:

Bryggarn' sa...

Köttbaguetter, är det nära relaterat till köttfärslimpa?

Miss Millionairess sa...

Jag tanker INTE fraga vem som serverar kottbaguetterna eller vad de faktiskt bestar av.