onsdag 6 februari 2008

Trött

Jag är inte ett stort fan av Steve just nu. Om min kropp inte börjar reglera sig själv idag kommer jag antagligen att dö av sömnbrist. Jag har löst högvis med korsord och sudoku i hopp om att min hjärna ska bli uttråkad och sömnig men nejdå, den verkar tycka att det är kul. Skithjärna.

Veckans Bear: Han gick runt och överlevde på savannen. Höjdpunkten var när han hittade en zebra som bokstavligt talat såg ut att vara skinn och ben eftersom lejon och gamar hade tuggat i sig allt kött. Men se det var en illusion! Drog man bort skinnet från zebrans hals fanns det en liten, liten köttbit kvar där som man kunde äta om man ville. Och det ville man.

1 kommentar:

Miss Millionairess sa...

Gud alskar dig har du pa din adsense nu.

Det verkar som att de tror att du behover bli raddad och efter dessa rapporter om Bear-fancying sa tror jag eventuellt att det kan stamma...;-)