onsdag 16 januari 2008

Starvin Marvin


Är Starvin Marvin nu för bönsallad är ju sannerligen inte gott. Det hjälpte inte att jag försökte göra en vinägrett för att maskera smaken lite. Jag såg någon TV-kock svänga ihop en med en del vinäger, tre delar olivolja och lite salt och peppar. Så det gjorde jag också. Dessvärre smakade det som att någon hade blandat lite vinäger och olivolja och försökt att piffa upp det med salt och peppar. Men det är bara att försöka igen! Imorgon ska jag satsa på att ha i rödlök istället. Undrar hur lång tid det tar att vänja sig vid bönsmaken…

3 kommentarer:

Växla ner sa...

detta kommer att ge mig en rolig läsning har jag en känsla av, länkar hit direkt

Per Penning sa...

Haha! Du skriver sannerligen i kåseriklass! :)

Miss Millionairess sa...

Jag alskar Starvin Marvin! Vad synd om dig som ser ut som honom nu dock, men Gillian skulle varit nojd med dig efter att du bade lagat och atit din bonsallad!