tisdag 29 januari 2008

Spinal Tap. Typ.

Alltså, förlåt om jag tjatar om Bear Grylls men han är min idol. Han har en show som visas på Discovery Channel, Extrem Överlevnad heter den på svenska, och det är världens bästa program bortsett från Miami Ink men det får jag återkomma till en annan gång.

I alla fall, idag satt Bear och överlevde på en liten flotte mitt ute på ett hav och rätt vad det var så fångade han en fisk (häpp!) och eftersom han var törstig åt han inte bara upp fisken direkt som han brukar. Nej istället knäckte han ryggen på den och drack ryggradsvätskan.

Det är sånt som gör att jag älskar Bear.

3 kommentarer:

Miss Millionairess sa...

EEUUUUUWWWWWW!!!!Det ar sant som gor att jag hatar Bear...

Gustav sa...

Discovery channel är verkligen suverän. Jag var tvungen att skaffa kabeltv för 300 kronor i månaden när Discovery mix togs bort från mitt analoga kanalutbud.

Andra bra Discovery-program:

1. Mythbusters
2. Dirty Jobs
3. Grand Design

Anonym sa...

Så ... ehhh, kulinariskt ;).

Discovery har changserat, de bygger ju mest om motorcyklar och bilar! Men jag har kanske fel Discovery-sort *s*.

Jag kan inte låta bli att tänka på den där låten heller.